24 Xullo, 2017

Horario en Agosto

Como ven sendo habitual, o club pecha en Agosto, polo que se tes que facer algunha xestión, recoller material, etc, aproveita este mércores día 26 de xullo xa que é o último día. En Setembro volverá a abrir o club en horario habitual.

A Federación de Montaña tamén pecha en Agosto, polo que non se poderán tramitar licenzas durante ese periodo.

A federación de espeleoloxia pecha do 16 ao 31 de agosto, pero sólo atenderán accidentes: Telefonea soamente se precisas que o presidente da FGE firme o “Parte de accidente”.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Acepto a política de protección de datos personais