A TODA COSTA entre Camelle – Camariñas – Muxia.

Comeza: 23 Setembro
Finaliza: 24 Setembro

Data límite para anotarse
Mercores 20 de setembro
Lugar xeral
Costa da Morte
Pernocta
Vivac
Medios de transporte
Medios propios (vehículo particular)

Apúntate en [email protected] ou no local do club.

Voltamos un ano máis, e van xa 7 consecutivos, no que propoñemos percorrer 50 km da nosa costa.

A proposta como sempre é facer o percorrido en autonomía. Levando a comida e durmindo de vivac. En calquera caso pasaremos varias localidades nas que haberá todos os servizos.

Información de pernocta: A pernocta será en Vivac, nalgunha praia que atopemos polo camiño pola zona de Camariñas.

Material recomendado: Botas e roupa axeitada, Frontal, Manta térmica, Saco de durmir, Esterilla, Gafas de sol , comida, auga, Os máis aguerridos poden traer bañador, palas, pixama, cometa e … todo o habitual na ruta da costa e pouco habitual no resto de actividades ; )

Hora e punto de quedada: Ao final do porto de Camelle (Concello de Camariñas) onde está a “Casa de Man” (OLLO:NON no Museo de Man) as 9.30h do sábado. Dende o Club xestionaremos as prazas nos vehículos.

Polo camiño pasaremos poboacións medianas que contarán con todos os servizos. Además de Corme, Ponteceso ou Laxe entre outras.

En canto a auga, soe ser posible atopar auga nas praias e nos “lugares” ainda que sexan pequenos polo que non debería supoñer un problema, en calquera caso, non existen fontes sinalizadas.

A hora de finalización estimada é ao redor das 17h.

Sábado. Arou – Camariñas

Arou – Camariñas

• horario8
  • desnivel de subida296 m
  • desnivel de baixada299 m
  • distancia horizontal22 km
  • tipo de percorrido Travesía
  • severidade do medio natural2
  • orientacion no itinerario3
  • dificultade no desprazamento2
  • cantidade de esforzo necesario4

Condicións en Tres estacións, tempos estimados segundo criterio MIDE, sen paradas.

Calculado sobre datos de 2016.

Nesta etapa transitaremos polo corazón de Ou Camiño dous Faros e da Costa da Morte. Unha costa abrupta que percorreremos toda, parándonos en cada punto e contemplando a virxindade das súas paisaxes. O pequeno Porto de Santa Mariña dános acceso á Praia de Trecey ao Cemiterio dos Ingleses. Desde alí por un tramo moi cómodo chegamos ao Faro Vilán, punto crave deste camiño. O final de etapa percorre todo o Arco do Vilán ata Camariñas.

Mais información http://www.caminodosfaros.com/wp-content/uploads/2015/06/e5.pdf

Non se prevén pasos de escalada nin rápeles na actividade.

Domingo. Camariñas – Muxía

Camariñas – Muxía

• horario10
  • desnivel de subida470 m
  • desnivel de baixada471 m
  • distancia horizontal32 km
  • tipo de percorrido Travesía
  • severidade do medio natural1
  • orientacion no itinerario3
  • dificultade no desprazamento2
  • cantidade de esforzo necesario4

Calculado sobre datos de 2016.

Esta etapa é das máis longas deste camiño pero tamén é totalmente plana. Nela percorreremos toda a Ría de Camariñas, cunhas paisaxes máis suaves, e fermosas aldeas que nos van a dar outro punto de visión á ruta. Na segunda parte, tranquilos areais da desembocadura do Río Grande e a incomparable Praia do Lago achégannos a Muxía, onde chegaremos ao Santuario dá Barca despois do ascenso ao Monte Corpiño.
Unhas 9 horas de etapa antes de finalizar na Praia do Coido.

Mais información http://www.caminodosfaros.com/wp-content/uploads/2017/02/e6.pdf

Non se prevén pasos de escalada nin rápeles na actividade.