Cea anual

Data: 1 Decembro

Chega de novo a cea anual do Club, un evento sin igual para compartir todas as nosas aventuras deste 2017 e abrir novos proxectos entre risas…e volven, un ano mais tamén, os “CAM aguards”.

Este ano, a novidade é podes nominar a ese socio que cres merecedor dun “CAM aguard”. Coma nos mellores premios :-p!
Escríbenos co nome do socio ou socia, e o premio, que pola súa determinación, bo facer, espríritu e sobre todo, orixinalidade e falta de vergoña, cualidades que todo gañador dun CAM aguard debe demostrar, consideras que debería recibir este prestixioso galardón.

Lembra que na cea, ademais dos mencionados premios, tamén se entregarán os premios do concurso de fotografía e o premio popular.

E agora pasamos a cea…

Primeiros

• Taboa de ibéricos
  • Polbo a feira
  • Chipiróns a grella

Segundos

• Solomillo con queixo de arzúa e salsa de cogumelos
  • Pescado (probablemente bacallau á portuguesa, pero en función dos anotados)

Menú Vexetariano

Primeiro

• Boqueróns veganos
  • Grellada de verduras

Segundo

• Arroz Vexetal

Variado de postres caseiros
Viños: Ribeiro e Mencía
Licores

Prezo: 25 €

A Casa do Boi
Rúa Ramón Puga Noguerol 27, Ourense
1 de decembro ás 22:00

APUNTARSE

Antes do 24 de novembro enviando un correo-e a [email protected] e achegando o xustificante de pago da cea (25€) ou no local do club. Indica o segundo prato que desexas.
Nº conta bancaria: ES06 0019 0448 4840 1002 8285