Espeleoloxía no Courel

Comeza: 30 Abril
Finaliza: 2 Maio

Nesta atividade trátase de facer unha prospección no Courel. A dificultade será media-alta, dependendo do lugar a prospesctar. Esta actividade ten as dificultaes e perígos propios do medio natural, pois haberá que realizar aproximacións así como os riscos das actividades de espeleoloxía en cavidades. A duración da actividade será de todo o fin de semana,…

Nesta atividade trátase de facer unha prospección no Courel.
A dificultade será media-alta, dependendo do lugar a prospesctar.
A duración da actividade será de todo o fin de semana, durmindo no refuxio da FGE en Liñares.
Mais información en [email protected].