Espeloloxía en Val da Moura

O Courel
Pernocta
Medios de transporte
Medios propios (vehículo particular)

Apúntate en [email protected] ou no local do club.

A actividade consiste en adentrarse e percorrer o Val das Mouras, unha extensión kárstica de unhas 5 hectáreas onde o tempo e a erosión deixaron ao descuberto unhas incríbles covas excavadas pola auga. Actualmente constitúe un laberinto boscoso de musgo, roca e vexetación, onde fai moitos anos, chegou incluso a estar habitado, de ahí o seu nome Val dos Mouros ou Mouras.

Saída
Domingo 5 dende Ourense pola mañá. A hora ainda está por concretar.

Requisitos
Xa que non hai verticais, non é preciso curso de inciación a espeleoloxía. Os menores de idade terán que ir acompañados dos pais.

Material recomendado
Roupa e calzado cómodo para andar polo monte, pódese levar unha frontal si se ten (non é imprescindible), comida e bebida.