Gala-concerto ROCK&FOLK polo Refuxio de Manzaneda

Data: 30 Setembro

Co mellor Rock como protagonista, e o Refuxio de Manzaneda como telón de fondo, cambiamos a montaña por unha celebración ao ritmo do rock mais clásico en beneficio do refuxio. Esta Gala-Concerto ROCK&FOLK polo Refuxio “Pena do Caldeiro” preséntase co obxetivo de lograr a plena rehabilitación do refuxio de Manzaneda.

Esta celebraráse no Café Cultural AURIENSE cafeauriense.eu o sábado 30 ás 12:00 da mañán en sesión vermut. A entrada é libre e de balde, pero no mesmo poderánse realizar doazóns para a reparación do refuxio.

Na mesma haberá un concerto de Rock a cargo dos Ourensáns &Jhonson’s ademais de algunha que outra actuación e mais sorpresas.