Magosto

Pernocta
Refuxio
Medios de transporte
Medios propios (vehículo particular)

Apúntate en [email protected] ou no local do club.

O magosto para este ano celebraráse no Refuxio de Manzaneda o sábado 18 de novembro e aproveitando que se están ultimando os ultimos detalles para a súa reapertura aproveitaremos para realizar unha xornada de limpeza no mesmo antes do magosto.

Durante a mañá, entre todos os que se animen a botar unha man, realizarase unha limpeza a fondo no refu, chans, paredes, mesas… e despois de comer comezar co magosto.

XORNADA DE LIMPEZA

Comezaremos ás 10:00 h repartíndonos as estancias do refu para adicarnos a elas durante a mañá, dende o club levaranse productos de limpeza abondo para todo o refu, pero contamos con que se te animas a esta xornada acudas con algún caldeiro de limpeza, trapos vellos, instrmentos de limpeza…

MAGOSTO

O magosto propiamente dito comezará ás 20:00 horas tamén  no refu. Do club correrán as castañas e chourizos para os participantes na xornada de limpeza e dos participantes do magosto a cea e bebida.
Ao rematar o magosto, o que o desexe poderáse quedar a durmir ou baixar a Ourense.

Lembra apuntarte para que poidamos xestionar a limpeza e calcular as castañas.