Montaña invernal no macizo de trevinca

Data: 4 Febreiro
Categorías: ,

Saída invernal de montaña no Macizo de Trevinca. Organizada pola Sección de Veteranos. A base da actividade será Fonte da Cova, de 1800 m de altitude.…

Data límite para anotarse
martes 30 por correo e mércores 31 no club
Pernocta
Lugar xeral
Trevinca
Medios de transporte
Medios propios (vehículo particular)

Apúntate en [email protected] ou no local do club

Saída invernal de montaña no Macizo de Trevinca. Organizada pola Sección de Veteranos.  A base da actividade será Fonte da Cova, de 1800 m de altitude.

Durante a actividade, que será unha travesía polo Macizo de Trevinca haberá posibilidade de ascender algún cumio de 2000 metros (decidirase no momento), posiblemente Pena Surbia (Trevinca Norte).

SAIDA
Saída dende as escaleiras pricipais do edificio politécnico do campus ás 07:30 horas. Ahí organizaremos os vehículos e partiremos cara o  lugar.

MATERIAL
Piolet, crampóns, casco, cordino ou cinta de un metro e medio e mosquetón de seguro. Arnés opcional e raquetas de neve recomedable. Roupa de abrigo, comida e auga.

DIFICULTADE
Dificultade de inciación á montaña invernal

HORARIO
Actividade de unhas  7-8 horas de duración