#NOITESnoROCÓDROMO

Data: 16 Outubro

Como todos os anos retomamos a clásica actividade do club no rocódromo.

Esta actividade permite un uso do rocódomo conxuntamente tanto ós que xa levan tempo escalando como aos que estan comezando.

O Club Alpino Ourensán pon o material (cordas, arneses, etc) e un monitor. Durante esta actividade só se poderá escalar de segundo de corda xa que estarán postas cordas en todas as reunións.

HORARIO: Todos os luns de 21:30 a 23:00 horas.

Lembra que esta é unha actividade gratuita de dinamización do rocódromo e a que non é preciso apuntarse. Non é preciso levar cordas, expreses, etc, pero se dispós de arnés, é recomendable levalo ainda que alí tamén dispoñemos de varios.

Para participar nesta actividade non é preciso ser socio do club, ainda que se agradece que formes parte del 😉

Informamos tamén que a Xerencia do Pavillón dos Remedios, complexo onde se atopa situado o rocódromo, comunicounos que para o uso do mesmo, todos os deportistas teñen que estar federados ou cun seguro que lles cubra a escalada en rocódromo.