Quedada Barranquismo: Val do Navea e Candís

Lugar xeral
Valdeorras
Medios de transporte
Medios propios (vehículo particular)

Apúntate en [email protected] ou no local do club para xestionar o desprazamento en vehículos.

Proposta para descender o 20 deste mes dous barrancos preto do Barco de Valdeorras.

Val de Navea (tramo superior):
  • horario estimado de descenso: 2h
  • desnivel: 117m
  • horario acceso: 20′
  • horario salida: 0′
Río Candís:
  • horario estimado de descenso: 2,5h
  • desnivel: 200
  • horario acceso: 5′
  • horario salida: 1′
  • dificultad: IV

A saída dende ourense será o propio domingo pola mañá.

Imprescindible ter coñecementos de descenso de canóns.

Aínda que pode ser unha actividade propicia para barranquistas nóveles, non se trata dun curso, por tanto é necesario ter os coñecementos básicos de descenso de barrancos, xa que non haberá ningún monitor nin guía pendente dos participantes. Non obstante o organizador coñece o barranco, podendo orientar aos participantes en canto a dificultade e/ou equipamento.

Material mínimo: casco, neopreno, calzado adecuado á actividade, arnés, cabo de ancoraxe dobre con mosquetóns, e oito. Se dispós de saca, cordas, etc, traeas tamén.