Semana audiovisual

Comeza: 28 Novembro
Finaliza: 1 Decembro

Do 28 de novembro ao 1 de decembro temos outro ano mais unha cita coa nova edición da Semana audiovisual do Club Alpino Ourensán, xa van 19, contando de novo co importante patrocinio da “Fundación Florencio Álvarez e María Teresa Esteban”, grazas os cales un ano mais teremos a posibilidade de gozar de emocionantes aventuras contadas polos seus protagonistas.

O fío conductor deste ano é a exploración e a aventura, contando coa primeira expedición extraeuropea ourensá a África, e centrándonos, con outras tres ponencias, en América do Sur.

Aquí poderás ver o programa completo (ligazón)

Toda a información da Semana Audiovisual en www.clubalpinoourensan.es/semana-audiovisual/