Sima Aradelas

Pernocta
Vivac
Medios de transporte
Medios propios (vehículo particular)

Apúntate en [email protected] ou no local do club.

Actividade de espeleoloxía na Sima Aradelas, con vivac no interior da Cavidade

SAÍDA
Saída dende Ourense ás 07:00 horas do sábado. Lugar por determinar

Sábado: Chegada e instalación da cavidade e progresión pola sima.
Montaxe de vivac no interior da cavidade (preferentemente na sala Monforte, pero poderase modificar).

Domingo: saída da cavidade e desinstalación.
Regreso a Ourense sobre ás 15:00

A esixencia física da actividade é elevada.

Desnivel da cavidade de -142 metros.

Aproximación á cavidade de aproximadamente 500 metros, uns 15 minutos de marcha.

Información de pernocta: A pernocta realizarase no interior da cavidade.

INSCRIPCIÓN
Debido a que a cavidade se atopa nun espazo natural protexido e preciso inscribirse antes do 31 de agosto para solicitar os permisos necesarios.

Apúntate para xestionar o desprazamento en vehículos e o aloxamento dende o club.

Material recomendado: Funda e mono interior adecuados para a práctica deportiva da espeleoloxía, luvas, casco con iluminación, calzado de progresión en cavidade, material de progresión vertical, material de vivac (non se recomenda sacos de durmir de plumas, pola elevada humidade) en cavidade, comida e auga.