Taller de encerado de esquís

Data: 16 Decembro
Categorías: ,

Apúntate en [email protected] ou no local do club.

Taller de encerado de esquís no que se realizará un repaso das fases correctas de preparación e realización do encerado dos esquís.

Para participar no mesmo é preciso apuntarse en [email protected] A participación é gratuita e o número mínimo de asistentes será de 20 persoas.

Último dia para anotarse, luns 11 de decembro.

A duración será de unha hora aproximadamente e non é preciso levar esquís ao taller.