Xincana de nadal & #NOITESnoROCÓDROMO

Data: 18 Decembro

Unha nova edición da xincana de Nadal, nas instalacións do rocódromo no Pavillón dos Remedios. O luns 18 ás 21:30 hora,nas citadas instalacións do rocódromo terá lugar a edición da Xincana Club Alpino Ourensán deste ano. Unha mistura de deporte e divertimento en probas nas que demostrar esas artes, que para escalar non valen, pero…

Pásate polo rocódromo e participa, non todos os días unha proba de tal calidade e con tanto nome é de participación gratuita.

Iso si, se te pasas, tes que traer unha tarta, un biscoito…, uns bombóns!!!, ao teu mozo… ou unha croquenbouche, pero sobre todo, é preciso levar invitación (gorro de Papa Noel), xa que é o que da os superpoderes precisos para completar esta tarde no rocódromo.