Xornada de actualización de coñecementos en percorridos por terreos escarpados

Data: 17 Setembro

Data límite para anotarse
mércores 13 de setembro
Lugar xeral
Canón do Sil
Pernocta
Sen pernocta
Medios de transporte
Medios propios (vehículo particular)

Apúntate en [email protected] ou no local do club.

Apúntate para xestionar o desprazamento en vehículos dende o club.

Actividade de media xornada organizada pola sección de veteranos no Canón do Sil nos sectores Camachuelo e A Ferrata co obxetivo de actualizar os coñecementos e as maniobras de progresión en escalada. Practicaránse rapel, aseguramentos, nudos básicos, etc

A saída será dende Ourense o domingo ás 9:30 horas dende as escaleiras do edificio politécnico do campus universitario das Lagoas.

Poderán participar todas aquelas persoas que desexen repasar técnicas e coñecementos básicos de progresión en montaña.

Material: Arnés, casco, cabos de ancoraxe, 3 mosquetóns de seguro, cinta ou cordino de 1m e aparato descensor (cesta, oito…). Non son imprescidibles pés de gato.