30 Marzo, 2017

Biblioteca do Club

Como socio do club, tes acceso a toda biblioteca de libros e mapas da que dispón o club, e que poderás utilizar para realizar as túas actividades.

Estes meses atrás estivemos organizando a biblioteca e aquí esta o resultado.

Podes consultar e tomar en préstamo os libros, guias, manuais, obras de literatura… de distintas actividades de montaña, como escalada, barranquismo, espeleoloxía, etc. Ademais tamén tes acceso aos mapas dos que dispón o club e que abarcan a maior parte dos macizos e zonas montañosas da península, serras, parques naturais, etc ademais de algunhas zonas extranxeiras.

Podes consultar o catálogo de libros e mapas dos que dispón o club mediante as ligazóns dispoñibles no menu da web e na páxina principal (mostradas na imaxe inferior) ou facendo clic aquí.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Acepto a política de protección de datos personais