18 Maio, 2017

Convocatoria Asemblea Xeral Extraordinaria

Convócase a Asemblea Xeral Extraordinaria para o mércores 7 de xuño de 2017 ás 20:00

Convocatoria Asemblea Xeral Extraordinaria

O motivo de tal convocatoria e a reforma da parte exterior do refuxio e a modificación do estatutos para adecualos a normativa e realidade vixente (non se modificarán as cuotas).

Proposta de modificación de estatutos.

Propostas para a reparación do refuxio. Calqueira socio pode propoñer tamén as súas propias propostas na Asamble Xeral Extraordinaria, estás terán que ser pechadas e vir acompañadas dun presuposto(Non se aceptarán propostas que non inclúan o gasto económico). Dende o club proporcionarase toda a información que se precise para a elaboración de propostas alternativas.

Recordamos que por obligación estatutaria terán dereito a voto na Asemblea Xeral, aqueles socios maiores de idade presentes ou representados, que teñan máis de dous anos de antigüidade no Club e estean ao corrente no pagamento das cotas.

A Asemblea Xeral é o órgano supremo do goberno da Asociación e estará integrada por tódolos seus socios.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Acepto a política de protección de datos personais