Información

Desfruta dunha xornada de escalada e innumerables vías en 12 horas no entorno do Canón do Sil.

A Maratón esta organizada polo Club Alpino Ourensán e concibida entorno a idea de xuntar a escaladores do noroeste de España a través dunha xornada de escalada e facer da mesma unha festa e encontro do deporte.

O Canón do Sil é unha zona rica en cultura, gastronomía, historia, impresionantes paisaxes e unha gran escola de escalada.  A maratón esta dirixida para fomentar por un lado a escalada deportiva, pero tamén a divulgación da escola de escalada e o Canón do Sil como destino.

A Maratón ten carácter lúdico/competitivo cunha duración máxima de 12 horas.
Os participantes, deberán de ser autosuficientes e contarán cun mapa e croquis dos sectores. É imprescindible estar federados.

Ao finalizar, sobre ás 21:00 horas, farase un sorteo de material proporcionado polos patrocinadores entre os participantes.

Cando
Sábado 10 de setembro ás 9:00 horas. Programa

Donde
Na escola de escalada do Canón do Sil. Como chegar.

Como inscribirse
A inscripción realizarase mediante a web www.clubalpinoourensan.es/maraton/inscripcion/

Castellano

Disfruta de una jornada de escalada e innumerables vías en 12 horas en el entorno del Cañón del Sil.

La maratón esta organizado por el Club Alpino Ourensán y concebido entorno la idea de juntar a escaladores del noroeste de España a través de una jornada de escalada y hacer del mismo una fiesta y encuentro del deporte.

El Cañón del Sil es una zona rica en cultura, gastronomía, historia, impresionantes paisajes y una gran escuela de escalada. A maratón esta dirigida para fomentar por un lado a escalada deportiva, pero también la divulgación de la escuela de escalada y el Cañón del Sil como destino.

La Maratón tendrá carácter lúdico/competitivo con una duración máxima de 12 horas.
Los participantes, deberán de ser autosuficientes contando con un mapa y croquis de los sectores. Es imprescindible estar federados.

Al finalizar, sobre álas 21:00 horas se realizará la entrega de premios, se hará un sorteo de material proporcionado por los patrocinadores entre todos los participantes.

Cuando
Sábado 10 de setiembre a las 8:30 horas. Programa

Donde
Escola de escalada del Cañon del Sil. Como llegar.

Como inscribirse
Mediante la web www.clubalpinoourensan.es/maraton/inscripcion/