Seccións

As seccións do club son as distintas áres de actividade que existen actualmente, calqueira socios pertence a todas e cada unha delas e pode participar nas súas actividades e cursos.

Sección de sendeirismo

A maís básica de todas as seccións, pero non por elo menos interesante, pois sobre ela aséntanse as demais. Non so comprende o percorrido de sendeiros, senón unha concepción integral do excursionismo.

Sección de montaña

Realizamos actividades de media e alta montaña, tamén se estas comenzando ou queres comenzar tes actividades para o teu nivel. O club é un espazo para formarse, aprender, coñecer xente e practicar o montañismo.

Sección de espeleoloxía

Se queres comezar coa espeleoloxía, organizamos cursos e actividades para descubrir o que ofrece o interior da terra.

Sección de Veteranos

Pretente manter no club un programa de actividades moi montañeiras, que den alternativa para os socios mais seniors (montaña diesel).

Sección de escalada

Aprende a escalar, ou coñece xente para ir a escalar. Tamén podes facer uso do rocódromo.