30 Novembro, 2017

Incógnita Patagonia

Dentro do Tour Europeo de Incógnita Patagonia, temos o pracer de contar con Eñaut Izaguirre membro da mencionada expedición, un  proxecto que aúna exploración, alpinismo e cartografía glaciar. Tivo como obxectivo explorar e atravesar por primeira vez o campo de xeo Cloué, na illa Hoste (extremo austral de Sudamérica), ascendendo cumes inescaladas e cartografando o retroceso glaciar dunha das zonas mais remotas e incógnitas da Patagonia.

Será o venres 1 na Sala Emilia Pardo Bazán do edificio de Facultades (edificio de ferro) do campus de Ourense. É ás 20:00 horas, e a entrada é  de balde.

Patrocina