Como asociarse

Ser socio do Club Alpino Ourensán permíteche participar nas súas actividades, xornadas, etc, así como facer uso das suas instalacións, biblioteca, préstamo de material…

Ademais, a tenda de montaña de Ourense, Entrepicos (Modesto Fernández 3 (al lado plaza mayor) 32003 Ourense entrepicos.es/), ofreceche un desconto por ser socio do club.

Como asociarse

Facerse socio do Club Alpino Ourensán é moi sinxelo. Podes facelo así:

Persoalmente: Pasándote polo noso local, estamos nas Galerías Bedoya, Rúa Bedoya 4 local 9, 32002, Ourense onde te poderás dar de alta e obter mais información sobre o club.

Por correo-e: Cumplimentando a solicitude de inscripción que podes descargar mais abaixo e enviandoa a [email protected] A través deste correo tamén podes resolver todas as dúbidas que teñas acerca do club.

Ao darte de alta poderás escoller se queres ser socio familiar ou individual. Os socios familiares, pagan unha cuota anual de 52€, pero tamén poden asociar aos seus fillos e parella sen pagar nada a maiores. Os socios individuais a cuota anual é de 40€. En calqueira momento poderás cambiar o tipo de socio que és.

Tanto os socios individuais como os familiares (é tamén os socios asociados a este) teñen os mesmos dereitos e obrigas.

Cuotas

Socios familiares:  52 euros/ano

Socios individuais: 40 euros/ano

Nota: As cuotas aboanse anualmente (normalmente por domiciliación bancaria).

Conta bancaria do club: ES06 0019 0448 4840 1002 8285 (Deutsche Bank)

Escríbenos a [email protected] se tes calquera dúbida ou pregunta

Estatutos do Club Alpino Ourensán

10 RAZÓNS PARA FORMAR PARTE DO CLUB ALPINO:

-Podes coñecer xente coa que practicar o deporte que máis che gusta.

-Podes participar nas formacións e cursos que organizamos e aprender de xente con experiencia.

-Dispos dun servizo de cesión de material para as distintas modalidades deportivas que precticamos.

-Tes acceso a biblioteca de montaña, con rutas, mapas e revistas especializadas.

-Podes presentarte ao concurso fotográfico.

-Dispos dun refuxio a túa disposición en Manzaneda.

-Podes participar nas actividades que organiza o club, outros club e as das federacións as que estamos adscritos.

-Disporás dun seguro de responsabilidae civil e seguro de accidentes para as túas actividades personais.

-Tes descontos nos refuxios de montaña en toda España e Europa.

– Disfrutarás de descontos en tendas de montaña, forfaits de esquí, suscripcións a revistas e moito máis