Federarse

A licenza federatíva ofréceche un seguro en caso de accidente, ademais de identificarte como practicante deste deporte. Por outro lado é imprescindible estar federado para poder participar no programa de actividades da nosa entidade ou nos cursos e actividades das distintas federacións as que o club está adscrito, así como carreiras de montaña nas que é preciso estar federado.

As vantaxes non acaban ahí, pois facilítache un acceso a precios preferentes os refuxios de españa e os extranxeiros con convenio de reciprocidade.

En función das túas necesidades podes tramitar a licenza federativa da Federación Galega de Montañismo (FGM) ou da Federación Galega de Espeleoloxía (FGE). Maís información nas ligazóns.

¿Canto custa?

O custe da licencia varía en función do tipo de licenza, categoría a que pertenzamos (infantil, xuvenil ou maior) e da federación na que nos federemos, a Federación Galega de Montañismo (FGM) ouda Federación Galega de Espeleoloxía (FGE).

¿Para que sirve?

Principalmente a licenza inclue un seguro de accidentes e de responsabilidade civil, así como gastos de rescate. Ten en conta que a Seguridade Social non cubre accidentes deportivos.

¿É obrigatorio federarse?

Para ir a escalar, ou a facer espeleoloxía por suposto que non é obrigatorio, sen embargo si que é recomendable. Para participar nas actividades deste club e obrigatorio estar federado.

¿Cómo me federo?

Para federarte ponte en contacto co club mediante o correo-e [email protected] ou pásate polo local en Galerías Bedoya, Rúa Bedoya, 4, local 9, Ourense. Nestas ligazóns podes ver como federarte na Federación Galega de Montañismo (FGM) ou na Federación Galega de Espeleoloxía (FGE).