Licenza FGE

A licenza deportiva autonómica da Federación Galega de Espeleoloxía é un seguro de accidentes de responsabilidade civil (RC) que che permite participar nas actividades do club, da Federación Galega de Espeleoloxía e concurrir a subvencións que esta otorga. E persoal e intransferible e a sua validez és de un ano natural.

1º.-Ser socio do club con todas as cotas ao dia.

2º.-Elixir o tipo de licenza que queres.

Licenzas Espeloloxia 2017

Recorda que durante o ano poderás ampliala pero ten un custo que he o importe total da nova licenza que queiras solicitar polo tanto elixe ben o principio.

3º.-Abonar na conta do club ( xa sexa por ingreso ou transferencia) o importe da licenza escollida e poñendo como concepto nome e apelidos.

ES06 0019 0448 4840 1002 8285 (Deutsche Bank)

4º.-Enviar un correo a [email protected] cos seguinte datos:

-Nome do socio e tipo de licenza.

-Adxuntar copia do xustificante do ingreso.

5º.-Comprobar que se che contestou ao correo conforme a túa licenza está tramitada e se non é asi, poñerse en contacto co club para comprobar que estas federado.

• A cobertura en Rescates aplícase a todas as actividades (principais e complementarias).
  • A póliza inclúe o Seguro de Rescate en España e no estranxeiro ata 18.000,00€.
  • Os menores de 18 anos necesitan dispoñer dunha autorización paterna, que será custodiada polo club ao que pertenzan.
  • A F.G.E. tramitará as licenzas cada xoves as 12 da mañá, ou ben o penúltimo día laborable en caso de ser festivo.
  • Recoméndase coñecer o Protocolo de Actuación de Aon Allianz en caso de Accidente Deportivo, accesible na web da F.G.E.

Documentos asociados: