Licenza FGM

A licenza da Federación Galega de Montañismo, permìtece participar nas actividades do clube e en outras nas que se esixa estar federado, ademais dáche dereito a:

• Participar nas actividades da FGM
  • Participar nos cursos da Escola Galega de Alta Montaña (EGAM)
  • Participar nas actividades da FEDME
  • Usar os refuxios da FGM, así como desconto nos que teñan convenio de reciprocidade coa FEDME.
  • Participar en competicicións oficiais de escalada e carreiras por montaña.
  • As vantaxes de pertencer a FEDME ventajasfedme.es

Para federarte segue os seguintes puntos.

1º.- Tes que ser socio do club con todas as cotas ao dia.

2º.-Elixir o tipo de licenza que queres e si queres algún destes suplementos BTT, Esquí Alpino, Esquí Nórdico e Snowboard, que como o ano pasado páganse separadamente.

Recorda que durante o ano poderás ampliala pero ten un custo de 3€ a parte da diferenza entre modalidades.

3º.-Abonar na conta do club ( xa sexa por ingreso ou transferencia) o importe da licenza escollida e poñendo como concepto nome e apelidos.

ES06 0019 0448 4840 1002 8285 (Deutsche Bank)

4º.-Enviar un correo a [email protected] cos seguinte datos:

-Nome do socio e tipo de licenza.

-Adxuntar copia do xustificante do ingreso.

-Especificar que tipo de actividade é a que máis adoitas practicar (escalada, alpinismo etc.) que é para unha enquisa que quere realizar a federación.

5º.-Comprobar que se che contestou ao correo conforme a túa licenza está tramitada e se non é asi, poñerse en contacto co club para comprobar que estas federado.

Prezos de Licencias 2017