Programa Compromiso Alpino 2021(montaña/escalada)

Comeza: 1 Xaneiro
Finaliza: 31 Decembro
Categorías: , ,

Programa COMPROMISO ALPINO Queres escalalo Urriellu? Gustaríache, tal vez, ascender o Mont Blanc ou facer algunha cara norte? ou tal vez, pretend@s culminar os cumes máis senlleiros dos Picos de Europa ou de Pirineos? Todas estas aspiracións montañeiras teñen cabida no programa “COMPROMISO ALPINO” do Club Alpino Ourensán 2021. Con dito programa queremos propoñervos a…

• O prazo de inscipción online a esta actividade xa finalizou.
  • Ata o Luns 15 de Febreiro podes inscribirte no local do club ou por teléfono en horario de apertura

Programa COMPROMISO ALPINO

Queres escalalo Urriellu? Gustaríache, tal vez, ascender o Mont Blanc ou facer algunha cara norte? ou tal vez, pretend@s culminar os cumes máis senlleiros dos Picos de Europa ou de Pirineos? Todas estas aspiracións montañeiras teñen cabida no programa “COMPROMISO ALPINO” do Club Alpino Ourensán 2021. Con dito programa queremos propoñervos a tódol@s soci@s, unha serie de actividades que pretenden dar competencia no marco alpino e na montaña en xeral. Non pretendemos guiarvos nos proxectos que teñades, pero sí aportarvos autonomía e experiencia para que poidades materializalos.

Se estades interesad@s consultade as bases de “compromiso alpino”e anotádevos no enlace seguinte, dende o día 25 de xaneiro ó 15 de febreiro do 2021.

Resumo de propostas:

Bases compromiso Alpino: