A experiencia Ridimoas.

Data: 28 Outubro

Debido o voso crecente interese pola rexeneración do bosque autóctono tras a catástrofe dos incendios que outra primavera, verán e outono máis, tinxiron de negro Galicia novamente, e debido a cantidade de iniciativas para levar esta rexeneración a cabo nas redes sociais (algunhas mais ou menos acertadas), imos coñecer o Bosque rexenerado tras un incendio de Ridimoas (Beade, Ourense), e dan mas deles coñeceremos como levaron a cabo ese proceso de rexeneración.…

Data límite para anotarse
Mércores 25 de outubro
Lugar xeral
Bosque de Ridimoas, Beade
Pernocta
Medios de transporte
Medios propios (vehículo particular)

Apúntate en [email protected] ou no local do club.

Prazas completas

¿Cómo se rexenera un bosque autóctono tras un incendio? Ven con nós a desubrilo.

A asociación ourensana Ridimoas leva dende o ano 77 rexenerando o bosque autóctono en Ridimoas. A súa labor de rexeneración é financiada practicamente gracias a seus afiliados e a donativos das actividades divulgativas.

O custo da actividade son de 5€, donativo á asociación Ridimoás pola visita que se lle abonará directamente a eles durante a visita.

Mais información sobre o bosque de Ridimoas: http://ridimoas.wixsite.com/ridimoas/blank-1

Ven con nos a coñecelo, Sábado 28 de Outubro actividade apta para os mais cativos.

Lugar de quedada: 10.30 na rotonda do pabellon dos Remedios.