Alta ruta dos Balcáns – Peaks of the Balkans

Comeza: 1 Maio
Finaliza: 13 Maio

A alta ruta dos Balcáns é un sendeiro que atravesa Kósovo, Montenegro e Albania, ofrecendo vistas espectaculares e unha experiencia de primeira man das culturas montañosas dos tres países. Esta remota e misteriosa cordilleira, en gran parte accesible só a pé, ofrece algo máis que abraiantes paixaxes de dentados picos de caliza, verdes pastos e maravillosas aldeas de montaña. Nas súas aldeas illadas, aínda sobreviven rastros dun código de conduta centenario.

O camiño, a través dos Parques Nacionais de Valbona (Albania), Prokletije (Montenegro) e Bjeshkët e Nemuna (Kosovo) une algunhas das mellores paisaxes deste rincón de europa. Durante 10 días, camiñaremos preto de 200 quilómetros pola fronteira destes tres paises.

Contamos con publicar mais información das etapas próximamente.

INFORMACIÓN E PRE-INSCRIPCIÓN

Datas propostas: do 1 ao 13 de maio (ambos inclusive)

Datas de pre-inscripción: Ata o 5 de febreiro. O día 6 de febreiro realizarase unha xuntanza no club para falar dos detalles, realizar a inscripción definitiva e mercar o vó.

Viaxe: Para achegarnos ata a zona voaremos dende Madrid ata Podgorica, e despois en transporte público ate Teth, onde comezaremos a ruta. Calculamos uns 300 € o billete de avión.

Coste de participación: 50€ (este coste non inclúe a viaxe, aloxamento, manuntención, etc)

Gastos: Estase a valorar, pero entre as etapas posiblemente nos aloxemos en hostel/refuxios compartidos e nos días de chegada e saída en aloxamentos en aldeas cercanas.

Formulario de PRE-INSCRIPCIÓN

PROPOSTA DE RUTA