BTT Ourense -Cea-Ourense

Data: 14 Decembro

Xornada para formar grupo de actividades BTT. A finalidade principal e coñecernos tod@s @s interesad@s e por en común as preferencias de cada quen para vindeiras saídas así coma explicar a dinámica pensada para o grupo.   Faremos para elo una xornada BTT indo a xantar a Cea dende Ou e voltando polos dous viais…

• Ata o Mércores 11 de Decembro podes inscribirte no local do club ou por teléfono en horario de apertura

Xornada para formar grupo de actividades BTT.

Faremos para elo una xornada BTT indo a xantar a Cea dende Ou e voltando polos dous viais do camiño de Santiago, subindo por Canedo e voltando por Cudeiro. (22 Km. / xantar / 23 Km. Aproximadamente)

Con iste obxetivo rodaremos a ritmo suave e propomos un punto de saída opcional dende a cima da Costiña para que os que non estén afeitos a subidas duras ou non saian en bici con continuidade. Así poderán disfrutar da xornada sen queimarse nas peteiras da costiña.

Data límite para a inscripción :4/12/19 indicar de onde sae cada quen.

Información útil

Comezo (lugar, hora…):9:30 Cafetería Titanic (en frente comisaría dos munipas) 42.3476,-7.8729

10:15 Cima da costa (onde remata a Costiña de Canedo) 42.3796,-7.9116

Transporte:Medios propios para subila súa bici os que saian da Cima da costa.

A volta levarémolos alí para que recollan os coches.

Material recomendado:Bici BTT, cámara para a roda, casco, luvas, señalización luminosa (frontales valen perfectamente) e ropa visible/reflectante.

Mellor zapatos con membrana impermeable (teremos algunhos camiños con auga ou lameiros), roupa acorde ca meteo (chubasqueiro lixeiro, forro…),

Pernocta:Non aplica
Requisitos para participar:Manexarse ca bici BTT en camiños de firme irregular sen grandes complicacións técnicas.

Os que non coñezan a Costiña ou non saian normalmente en bici lles recomendamos sair da Cima da costa.

Prezo (no caso de que exista algún custe)Costo do xantar en Cea a cargo de cada quen (+-15 €)

Información técnica

Información MIDE ou track/wikiloc
Como referencia pásovos un track moi similar o que fariamos: https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/ourense-cea-ou-19741168

Descripción da ruta
A saída pola Costiña de Canedo ten tramos en torno o 20% de pendente, co que recomendamos para os que non a fixerades antes en bicicleta, empezar a actividade na cima da costa: É mellor pecar de conservador que de optimista en este día inicial.

Rodaremos sempre polo camiño de Santiago ( https://caminodesantiago.consumer.es/los-caminos-de-santiago/camino-sanabres/etapa-de-ourense-a-cea.html ) onde toparemos todo tipo de firme: asfalto, pista, pedras e carreiros. Teremos terreo bastante irregular, pero non faremos trialeras nin tramos de dificultade técnica.

Nalgún caso haberá que botar pé a terra por pedras, regos ou calquer obstáculo que poidamos atopar dependendo do estado do camiño.

Lembramos co obxetivo da xornada é coñecer ao grupo e as súas expectativas dentro de unha actividade BTT que debe ser bonita e alcanzable para todos. Por elo iremos cun ritmo lento adaptándonos aos participantes. Así o horario previsto é moi conservador (45Km. nunhas 6 horas e media cun descanso de 90´para xantar):

Saida de Ourense: 9:30
Chegada a Cea: 13:30
Saída de Cea: 15:00
Chegada a Ourense: 17:30

Se houbese dúbidas o mellor é que as deixedes no clube co voso teléfono e poñerémonos en contacto con vos para resolvelas.