Btt polo Xurés

Data: 8 Setembro

Actividade de bicicleta de montaña pola serra do Xurés-…

• Ata o Mércores 04 de Setembro podes inscribirte no local do club ou por teléfono en horario de apertura

información útil

Comezo(lugar, hora…): Às 09:00 do domingo 8 en fronte da piscina do Pavillón dos Remedios.

Desprazamento: O desprazamento realizarase en coches particulares.

Material recomendado: casco e material axeitado de bicicleta, así coma a propia bicicleta. Comida e auga. Bañador.  (Repartiremos as bicis e material entre os coches particulares disponibles e os seus portabicis.)

Información técnica

Ruta das Sombras

A ruta parte de Portela do Homem cara Lobios. É unha ruta de dificultade fácil na que teremos a oportunidade de coñecer unha parte importante do parque natural do Geres-Xurés dende a perspectiva que nos da a bicicleta de montaña.

Comeremos polo camiño coa posibilidade de visitar as pozas de Vilameá, co que se o tempo acompaña non se descarta un baño.

Se o tempo acompaña, xa de volta e pensando nunha axeitada recuperación, cabe a posibilidade de parar nas augas quentes de Bande, no complexo Aquis Querquennis.