Cea anual 25 novembro 2022

Data: 25 Novembro

Chega de novo a cea anual do Club para compartir todas as nosas aventuras deste 2022 e novos proxectos para o vindeiro ano. A data prevista é o 25 de novembro de 2022 ás 22:30 horas na Lareira do Cura (Rúa Velázquez, 9 Ourense). Todos os menús inclúen viño da casa, cervexa, auga e postre…

Todos os menús inclúen viño da casa, cervexa, auga e postre .

Entrantes:empanada vexetal, croquetas, mexillóns

MENÚ A – CARNE: Churrasco mixto

MENÚ B- VEGANO: Parrilada de verduras: pemento vermello, cenoria, espárragos trigueros, cabaciña, champis

Todos os menús teñen o mesmo prezo: 18,00 euros.

Despóis de dous anos sen cea, retomamos os “CAM aguard”. premiarase os socios e socias, que pola súa determinación, bo facer, espríritu e sobre todo, orixinalidade e falta de vergoña, cualidades que todo gañador dun CAM “aguard” debe demostrar, consideramos que deberán recibir este prestixioso galardón.

Prazas limitadas, ainda quedan prazas, se estás interesad@, manda mail a [email protected], (respetarase a orde de inscrición)