Cicloturismo por Monçao

Comeza: 18 Xuño
Finaliza: 19 Xuño

Cicloturismo para todas as idades e capacidades. A estimación da actividade e duns 36km de ecopista dende Monçao a Vilanova da Cerveira cunha duración aproximada de 5h con paradas. Para o sábado: 11h saída de Salvaterra. Cruzamos a ponte cara Monçao para coller a ecopista parada en Valença para visitar a fortaleça chegada á  pousada…

Cicloturismo para todas as idades e capacidades.

Para o sábado:

• 11h saída de Salvaterra. Cruzamos a ponte cara Monçao para coller a ecopista
  • parada en Valença para visitar a fortaleça
  • chegada á  pousada da juventude en Vilanova da Cerveira. Esta pousada ten cociña para quen quiser levar fornelo.

O domingo:

• pequeno almorzo e volta a Monçao

Para aparcar os vehículos poden quedar na zona de recreo que hai na beira do río Miño en Salvaterra

Para a noite do sábado ó domingo propoñemos a Pousada da Juventude de Vilanova da Cerveira.

Requisitos para participar: Ningun requisito especial esixido.

Material obrigatorio: Comida, Bicicleta, Roupa axeitada, Frontal, Manta térmica, .
Todo o material debe de estar en boas condicións e homologado para a actividade.

Apúntate en [email protected]

Data límite para anotarse: 18 de maio

Lugar: Monçao e Vilanova da Cerveira (Portugal).

Transporte: Medios propios (vehículo particular)

Tipo de actividade *: Ida e volta

Horario: 5 horas