Coñece a escalada de varios longos equipados

Data: 27 Xullo

A todas e todos aqueles interesados en dalo salto da escalada deportiva a escalada de varios longos en terreo equipado.…

• O prazo de inscipción online a esta actividade xa finalizou.
  • Ata o Mércores 17 de Xullo podes inscribirte no local do club ou por teléfono en horario de apertura

Información útil

Comezo(lugar, hora…):

• 9:30h no Pabellón dos Remedios: Organizaremos o transporte en coches particulares
  • 10:00h. Zona escalada Canón do Sil, sector Camachuelo
  • (Indicar na folla de inscrición se dispón de coche e número de prazas que pode compartir).

Desprazamento: O desprazamento realizarase en coches particulares.

Material recomendado:

• Os participantes deben contar co material de escalada básico: arnés, casco, cintas express, asegurador (tipo gri-gri), descensor (tipo Reverso ou ATC), cordinos para nós bloqueantes, cabo de ancoraxe.
  • Material recomendado a aportar (non é imprescindible pero o clube ten un número limitado deste material): dous ou tres mosquetóns de seguro, corda simple, cinta ou cordino para reunións. (Todo o material técnico deberá estar homologado e en bo uso).
  • Material xeral: protección solar, cantimplora ou bolsa tipo camel, comida lixeira.

Requisitos para participar

Ter realizado algún curso de iniciación á escalada ou algún “coñece a escalada” ou participado nalgunha das quedadas de escalada do clube e por tanto saber asegurar e encordarse.

Información técnica

Practicarase: montaxe de reunións e material necesario en vías equipadas, rápel auto-asegurado, manobras de descolgamento, aseguramento a un segundo e a un primeiro de corda e manexo de corda en reunións.