Coñece a escalada en Budiño

Data: 16 Marzo

“Coñece a escalada” é unha actividade organizada polo Club Alpino Ourensan aberta a todas as persoas que queiran iniciarse nas actividades na natureza que teñen que ver coa escalada, socias ou non socias. Incluimos polo tanto todos os ingredientes que deben de ter este tipo de actividades, facendoo con total seguridade e aproveitando a experiencia dos membros do club.

A nosa proposta é a de achegarnos a escalada deportiva na escola de escalada do Faro de Budiño en Porriño.

Saída do pavillón dos remedios de Ourense o sábado 16 de marzo as 9.00h a.m.
Desplazamento en vehículos particulares (recomendamos levar cadenas).
Chegada estimada a Ourense as 20.30h.

Información práctica

Comida e auga para o día: froita, barritas enerxéticas, doces, algún pincho lixeiro por exemplo. E auga.
Transporte: Organizaremos o transporte en coches particulares no lugar de quedada.

Prezo:

• 16 € para o público en xeral
  • 10 € para persoas federadas
  • Gratuita para persoas socias e federadas.

O prezo inclue o aluguer de material o seguro de responsabilidade civil e de accidentes así como a cuota asociativa do primeiro trimestre no club.

Información técnica

Material necesario facilitado polo clube: Material de seguridade, arnes, corda, sistemas de freno e casco.

Material recomendado: As participantes deben contar con calzado cómodo e roupa de abrigo. Preferentemente pes de gato.

Apúntate en [email protected]
Data límite para anotarse: Martes 12 de marzo as 21h