Coñece a escalada

Data: 27 Xaneiro

Coñece a escalada é unha actividade de divulgación para persoas que non teñen coñecementos previos de escalada e que lles permitirá entrar en contacto con esta actividade de forma segura e divertida.…

ROCÓDROMO MUNICIPAL DE OURENSE

Sábado 27 de xaneiro de 2018

Esta é unha actividade aberta a persoas socias como non socias do Club Alpino Ourensan Plazas limitadas.

Información práctica:
A inscrición previa é imprescindible
Traer roupa cómoda (pódense utilizar os vestiarios da piscina) e calzado deportivo (botas de futbol sala ou tenis) se non se dispón de “pes de gato” (calzado específico para escalada)

Prezo da actividade:

• Gratuito para persoas federadas
  • 6 € para persoas non federadas

A actividade/prezo inclue seguro, monitores e material de seguridade necesario, non inclue o acceso as instalacións municipais. (3 € de entrada se non eres aboado do pavilllóns dos Remedios)

Horario de 9.30 a 13.30h no rocódromo municipal do Pavillón dos Remedios

Apúntate en [email protected] indicando o teu nome e apelidos, data de nacemento e DNI para poder tramitar o seguro
Data límite para anotarse: mércores 24.