Coñece a Espeleo: Cova do Rei Cintolo / Cova de Santos (Mondoñedo) 26-27 Xuño

Comeza: 26 Xuño
Finaliza: 27 Xuño

Coñece a Espeleo: Cova do Rei Cintolo / Cova de Santos (Mondoñedo) 26-27 Xuño Coñece a espeleo, trátase dunha actividade de toma de contacto coa Espeleoloxía, visitando de paso a cova de maior desarrollo da comunidade, a cova do Rei Cintolo. Este Coñece a Espeleoloxía está aberto a todo aquel soci@ maior de idade que…

• O prazo de inscipción online a esta actividade xa finalizou.
  • Ata o Xoves 01 de Xaneiro podes inscribirte no local do club ou por teléfono en horario de apertura

Coñece a Espeleo: Cova do Rei Cintolo / Cova de Santos (Mondoñedo) 26-27 Xuño

Coñece a espeleo, trátase dunha actividade de toma de contacto coa Espeleoloxía, visitando de paso a cova de maior desarrollo da comunidade, a cova do Rei Cintolo. Este Coñece a Espeleoloxía está aberto a todo aquel soci@ maior de idade que teña interese en coñecer o mundo subterráneo e o potencial espeleolóxico de Galicia.

Información útil
Comezo (lugar, hora…):
26 de xuño, ás 10:00 no refuxio de Mondoñedo
Transporte:
En vehículos particulares ata Mondoñedo (refuxio federativo):
https://www.google.es/maps/place/Refugio+Federaci%C3%B3n+galega +Espeleolox%C3%ADa/@43.4056616,-7.3533195,3a,75y,290.84h,90t/d ata=!3m7!1e1!3m5!1sjiBcwuKNN01n_YJU_jSutQ!2e0!6s%2F%2Fgeo1. ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DjiBcwuKNN01n_YJU_jSutQ%26outp ut%3Dthumbnail%26cb_client%3Dsearch.gws-prod.gps%26thumb%3D 2%26w%3D86%26h%3D86%26yaw%3D290.8374%26pitch%3D0%26t humbfov%3D100!7i13312!8i6656!4m8!1m2!2m1!1srefugio+mondo%C3 %B1edo!3m4!1s0x0:0xdabfd0b8d2233256!8m2!3d43.4056362!4d-7.353 4167?hl=es
Material recomendado:
Cada participante virá provisto de todo o material necesario para durmir (esterilla, saco de durmir) así como roupa cómoda (tamén de recambio), chanclas, neceser, etc. Tamén se recomenda roupa de abrigo para estar no refuxio.

En todo momento farase obrigatoio o  uso da mascarilla .

Material de progresión:
Mono exterior ou funda de taballo, mono interior (ou mallas/camiseta térmica), botas (de goma ou tipo montaña), así como luvas. Casco con iluminación eléctrica en funcionamento, pilas-baterías de recambio para a mesma, e unha mascarilla de reposto.
Pernocta:
Poderase dormir no refuxio da Federación Galega de Espeleoloxía (FGE) en Mondoñedo, ou en cualquera establecimiento da zona (organización por conta do participante neste último caso).
Requisitos para participar:
Ser maior de 18 anos, ter licencia en vigor que cubra a actividad de espeleoloxía, estar en boa condición física, ser socio do Club AlpinoOurensán, e cubrir a declaración respondable COVID-19.
Prezo:
Os federados pola FGE teñen a pernocta gratuita. No caso dos federados pola Federación Galega de Montañismo, a pernocta no refuxio ten un coste de 6€, que deberán entregar ao organizador da actividade ao chegar ao refuxio.

DIA 1
Descripción da actividade a realizar
26/06/2021: Exploración da cova do Rei Cintolo, en Mondoñedo. Esta cavidade, a máis grande de Galicia, ofrece múltiples posibilidades de actividade. Inicialmente faremos o percorrido turístico, circular, duns 200 metros de desarrollo e unha hora de duración aproximadamente. Posteriormente, baixaremos ata o nivel do curso activo de auga que transcorre pola cavidade, e volveremos á saída polo mesmo recorrido.

DIA 2
Descripción da actividade a realizar
27/06/2021: Exploración da cova de Santos, unha cavidade de nivel de iniciación da zona.
Esta é una das moitas cavidades que existen tamén na zona de Mondoñedo que ten moitas formacións e grandes salas nas que se poden ver as diferentes idades xeolóxicas da cova.

Prazas limitadas

A inscrición non será válida se no momento de facela non se cumpren os requisitos de soci@ e federad@
*AVISO IMORTANTE:Pola situación actual na que nos atopamos, as actividades poderán ser modificadas ou canceladas dun día para outro.
O número de participantes poderá verse modificado por cambios na normativa Covid da zona onde se vaia a realizar a actividade, nese caso, respectarase en todo monento a orde de inscrición.
Agradecemos a vosa comprensión