Coñece o esquí de montaña Manzaneda 23 xaneiro 2021/ Aprazada

Data: 23 Xaneiro
Categorías: ,

Coñece o esquí de montaña vai dirixido a toda aquelas persoas que xa sepan esquiar e queiran introducirse no esquí de montaña. A actividade levarase a cabo sempre que as condicións sanitarias o permitan. Faremos unha pequena travesía polos arredores de Cabeza de Manzaneda (evitaremos as aglomeracións da estación) e aprenderemos as técnicas de progresión…

• O prazo de inscipción online a esta actividade xa finalizou.
  • Ata o Mércores 20 de Xaneiro podes inscribirte no local do club ou por teléfono en horario de apertura

Faremos unha pequena travesía polos arredores de Cabeza de Manzaneda (evitaremos as aglomeracións da estación) e aprenderemos as técnicas de progresión e descenso en neve virxe.

DATA:
Sábado 23 de xaneiro de 2021

Data límite para a inscripción
Mércores  20 de xaneiro ás 21.00 h.

Número de prazas: Prazas limitadas a 6 participantes. Formarase unha lista de agarda coas solicitudes enviadas a: [email protected]

Información útil
● Saída do Pavillón dos Remedios de Ourense o sábado 23 de xaneiro ás 08:00 h.
● Desprazamento en vehículos particulares.

Material recomendado: Roupa e calzado axeitado, gafas de sol, manta térmica, frontal, crampons, piolets, comida e auga para pasalo día. Material de esquí de travesía.

IMPRESCINDIBLE: saber esquiar e ter equipo de esquí de travesía: esquís, peles foca, botas.

Terán prioridade as persoas con pouca o ningunha experiencia en esquí de montaña

Requisitos para participar:
Ser socio/socia do clube e estar en posesión de licencia federativa vixente para esta actividade.

Todos os participantes na actividade deberán cubrir os Anexos sobre declaración responsable e aceptación das condicións previstos no Procolo COVID da FGM, e envialos a [email protected].

ANEXOS PROTOCOLO COVID FGM. DECLARACIÓN RESPONSABLE E ACEPTACIÓN DE CONDICIÓNS

Prezo: A actividade é gratuíta.

*AVISO IMPORTANTE: Pola situación sanitaria vixente, as actividades poderán ser modificadas ou canceladas dun día para outro. Igualmente, o número de participantes poderá verse modificado por cambios na normativa Covid da zona onde se vaia a realizar a actividade. Neste caso, respectarase en todo momento a orde de inscrición.
Agradecemos a vosa comprensión