Coñece o trekking : Manzaneda 29 maio

Data: 28 Maio

Coñece o trekking : Manzaneda 29 maio Actividad esencial de acercamiento al senderismo de aventura «fuera de pista señalizada»   Data límite para a inscripción: Mércores 25 Maio 2022 Información útil Comezo (lugar, hora…):Refuxio Pena do Caldeiro (Manzaneda) 10:00h El Domingo 29 realizaremos una travesía de media montaña,partiendo de las inmediaciones del refugio del Club…

• Ata o Mércores 25 de Maio podes inscribirte no local do club ou por teléfono en horario de apertura

Coñece o trekking : Manzaneda 29 maio

Data límite para a inscripción: Mércores 25 Maio 2022

Información útil
Comezo (lugar, hora…):Refuxio Pena do Caldeiro (Manzaneda) 10:00h

El Domingo 29 realizaremos una travesía de media montaña,partiendo de las inmediaciones del refugio del Club Alpino en Manzaneda.ayudándonos durante el recorrido de mapa, brújula y elementos de orientación naturales.

Se trata de una actividad interedad, apta para mayores y menos mayores, con posibilidad de estancia y pernocta en el refugio del Club la tarde/noche anterior.(Indicarlo a la hora de anotarse en  observaciones)

Recorrido estimado 5-6 km. Desnivel estimado 200-300 m. Estos valores son estimados, algo muy característico del trekking 😉

Material recomendado: El mismo que para otras actividades de media montaña, según las condiciones climatológicas del momento. Ropa y calzado adecuados (abrigo y protección solar), mochila ligera con alimentos y bebidas para una actividad de un día. Bastones de marcha.
Muy interesante también mapa y brújula

En caso de pernocta en el refugio: saco, esterilla, enseres de aseo,comida y bebida plus, equipo de vivac, etc.

Transporte:Coches particulares

Requisitos para participar:
Ser socio/socia do clube e estar en posesión de licencia federativa vixente para esta actividade

Prezo:A actividade é gratuíta.

Prazas limitadas(Requirirase un mínimo de 5 participantes para que a actividade se leve a cabo)

Coordinador: Javier Moldes

A inscrición non será válida se no momento de facela non se cumpren os requisitos de soci@ e federad@

*AVISO IMORTANTE:Pola situación actual na que nos atopamos, as actividades poderán ser modificadas ou canceladas dun día para outro.

O número de participantes poderá verse modificado por cambios na normativa Covid da zona onde se vaia a realizar a actividade, nese caso, respectarase en todo monento a orde de inscrición.
Agradecemos a vosa comprensión