Día do Sendeirista 14 novembro

Data: 14 Novembro

Día do Sendeirista 14 novembro Roteiro circular polos arredores da estación de Manzaneda duns 15Km, atravesaremos fermosos pinares e terminaremos cunha comida popular no refuxio Pena do Caldeiro do Club Alpino. Trataremos de facer cume ( se o tempo permíteo) para poder ter unhas fermosas vistas sobre todo o macizo, e os vales da serra de…

• Ata o Xoves 01 de Xaneiro podes inscribirte no local do club ou por teléfono en horario de apertura

Día do Sendeirista 14 novembro

Trataremos de facer cume ( se o tempo permíteo) para poder ter unhas fermosas vistas sobre todo o macizo, e os vales da serra de Queixa.

Actividade organizada pola Federación Galega de Montañismo e o Club Alpino Ourensán

Lugar e hora de comenzo: 9:30h apacadoiro estación esquí Manzaneda

Material recomendado:
calzado lixeiro de montaña, roupa cómoda algo de abrigo e para a choiva (en función do tempo) ,gorrra, crema solar,  auga e comida para pasar o día.(debido á altura na que se atopa a estación de Manzaneda, recoméndase levar roupa de abrigo, luvas e gorro)

Transporte:Coches particulares

Requisitos para participar:
Estar en posesión de licencia federativa vixente para esta actividade

Adxuntar na inscrición cuberto e firmado o seguinte formulario COVID:

FORMULARIO_____DECLARACIÓN_RESPONSABLE_FGM_ORGANIZACIÓN-DEPORTISTAS (1)
Prezo: 5€  (os que queden ó xantar popular)

Nº conta Club Alpino Ourensán: ES06 0019 0448 4840 1002 8285 (Deutsche Bank)

Ficha técnica e descrición da actividade: 14112021 Día do sendeirista

Prazas limitadas

*AVISO IMORTANTE:Pola situación actual na que nos atopamos, as actividades poderán ser modificadas ou canceladas dun día para outro.

O número de participantes poderá verse modificado por cambios na normativa Covid da zona onde se vaia a realizar a actividade, nese caso, respectarase en todo monento a orde de inscrición.
Agradecemos a vosa comprensión