Escalada en Zamora 19 -20 Novembro 2022

Comeza: 19 Novembro
Finaliza: 20 Novembro

• Ata o Mércores 16 de Novembro podes inscribirte no local do club ou por teléfono en horario de apertura

Nos últimos aon equipáronse moitas zonas de escalada na veciña Zamora, tanto de escalada deportiva como clásica. A pesar diso, Zamora é unha gran descoñecida para nos en términos de escalada. Por iso, aproveitamos esta fin de semana para coñecer e explorar algunhas das novas zonas de escalada deportiva e clásica en Zamora como Puente Quintos o El Dorado.

Propoñemos ir o sábado 19 de novembro escalada deportiva en Puente Quintos:

O domingo 20 de novembro coñecer a zona de escalada en El Dorado:

Organizaremos cordadas equilibradas para permitir que todas as personas poidan aproveitar a fin de semana.

Data límite para a inscripción

16 novembro 2022

Información útil

• Comezo (lugar, hora…): Escola de Puente Quintos (Zamora) e zona de escalada clásica de El Dorado (Zamora).
    Comezaremos sobre as 12h o sábado e remataremos o domingo sobre as 16h.
    Saida de Ourense as 8h dende o Pavillón dos Remedios.
  • Transporte: Saída de Ourense en vehículos particulares compartidos o sábado 19 as 8:00 h.
  • Material recomendado:  Material de escalada deportiva e/ou clásica. Arnés, casco, pes de gato, corda de deportiva (60m) ou corda de uso en doble (60m), material persoal. Xogo de expreses e xogo de friends.
  • Pernocta: Posibilidade de pernocta en furgoneta ou tenda de campaña/vivac. Auga nas proximidades.

Requisitos para participar:

Ser socio/socia do clube e estar en posesión de licencia federativa vixente para esta actividade.

Prezo:

A actividade é gratuíta.

Prazas limitadas (Requirirase un mínimo de 5 participantes para que a actividade se leve a cabo)

A inscrición non será válida se no momento de facela non se cumpren os requisitos de soci@ e federad@

Coordinador:Victor Barro