Espeleoloxía en Cantrabria – (8-11) Decembro 2022

Comeza: 8 Decembro
Finaliza: 11 Decembro

Para os días do 8 ao 11 de decembro propoñemos unha actividade de espeleo en Ramales de la Victoria (Cantabria).…

• Ata o Xoves 01 de Decembro podes inscribirte no local do club ou por teléfono en horario de apertura

Descripción da actividade

Para participar é preciso ser autónom@ en técnicas de progresión vertical, e ter a licencia deportiva en vigor que cubra a espeleoloxía.

Data límite para a inscripción

1 de decembro

Información útil

• Comezo (lugar, hora…): Saída de Ourense, o 8 de decembro ás 08:00 (chegada aproximada a Ramales ás 14:00). Regreso o 11 de decembro.
  • Transporte: medios propios.
  • Posibles cavidades a visitar (as covas, e o punto ata o que se progresará decidirase en función do nivel das persoas participantes):
    • La Gándara
    • Mortero de Astrana
    • Cueva Mur
    • Coventosa
    • Cueva Fresca
  • Pernocta: existen varios albergues e hostais na zona, e zona para autocaravanas; cada participante xestionará a súa pernocta. En Ramales hai un albergue (https://elalberguederamales.com/)
  • Material necesario:
    • Comida e auga para cada día de actividade (hai supermercados onde poder mercar en Ramales)
    • Roupa térmica, funda de espeleo, luvas, calzado adecuado (botas de goma ou de trecking con bo agarre en superficies húmidas), casco con iluminación, equipo de vertical.
    • Saco de durmir, neceser, chinelas, etc.
  • Actividades alternativas: se o tempo acompaña, e a alguén lle apetece, tamén hai varias vías ferratas e escola de escalada deportiva

Requisitos para participar:

Ser socio/socia do clube e estar en posesión de licencia federativa vixente para esta actividade

Prezo:

A actividade é gratuíta.

Prazas limitadas (Requirirase un mínimo de 5 participantes para que a actividade se leve a cabo)

A inscrición non será válida se no momento de facela non se cumpren os requisitos de soci@ e federad@

Coordinadora: Estefanía