Espeleoloxía en Ceza

Data: 3 Decembro

Trátase dunha cova kárstica situada cerca da aldea de Visuña, pertencente ao municipio de Folgoso do Courel. Trátase dunha actividade con gran interese espeleolóxico e arqueolóxico. Non se trata dunha actividade guiada polo que os participantes deberan de ser autosuficientes.

Data límite para anotarse
luns 27 de novembro
Lugar xeral
O Courel
Pernocta
Medios de transporte
Medios propios (vehículo particular)

Apúntate en [email protected] ou no local do club.

Debido a necesidade de solicitar permiso ante Medio Ambiente por estar a cavidade dentro da Rede Natura 2000, os interesados deberán apuntarse antes do 27 de novembro.

Información
A aproximación a cavidade é duns 300 mts con pasos por caminos con afluencia de auga.
Trátase dunha cova de progresión fundamentalmente horizontal que ten algún paso ou zona estreita con auga, polo que e preciso mollarse. A lonxitude e desenrolo horizontal da cavidade estímase nuns 840 metros, con pasos con existencia de auga. A duración da actividade será dunhas 5-6 horas. A actividade é de exploración espeleolóxica.

Volverase a Ourense o mesmo día da actividade.

Non é preciso ter experiencia previa, pero sí é recomendable.

Saída
Saída dende Ourense ás 09:00, una vez chegado ata a Cavidade, sobre ás 11:00 entraríase, estimando a hora de saída da cova ás 16:30.