Espeleoloxía en Rei Cintolo

Comeza: 29 Setembro
Finaliza: 30 Setembro

Actividade de espeleoloxía na cova do Rei Cintolo, en Mondoñedo.…

Actividade de espeleoloxía na cova do Rei Cintolo, en Mondoñedo.

Data límite para a inscripción:

• Martes 25 de setembro mediante o correo [email protected]
  • Mércores 26 de setembro no local do club ou por teléfono en horario de apertura

Debido a que é preciso soliitar un permiso e imprescindible indicar nome, DNI, e tipo de licenza e cobertura enviando unha imaxe da mesma no momento de apuntarse.
Importante: Se te inscribes por correo solicitase informar de se estás disposto/a a levar vehículo propio, prazas e cidade de saída, así como se se precisa material e que noites precisas aloxamento.

Información útil

Comezo(lugar, hora…): Coordinarase cos participantes. Seguramente será ao longo da tarde do sábado.

Desprazamento: O desprazamento realizarase en coches particulares.

Material recomendado: Para a cavidade: funda, botas, luvas, casco con iluminación eléctrica. Para o refuxio: saco durmir, esterilla, comida, bebida y elementos de aseo persoais.

Pernocta: No refuxio da FGE de Mondoñedo.

É imprescindible licenza federativa que cubra espeleoloxía.

Condicións dos participantes: non se requiren coñecementos técnicos nin materiales especiales. Pode tomarse como referencia o que espefcifica a páxina web do concello de Mondoñedo. http://www.concellomondonedo.es/portal_localweb/p_101_contenedor1_ayto_mondonedo.jsp?seccion=s_fdes_d4_v2.jsp&codbusqueda=166&language=es&codResi=5&codMenuPN=236&codMenuSN=255&codMenu=286&layout=p_101_contenedor1_ayto_mondonedo.jsp&level=1

O acceso á boca da cavidade non presenta dificultade dende os vehículos, son uns 300 metros por unha pasarela.