Marcha pola muller

Data: 10 Marzo

Como xa ven sendo habitual non últimos anos, algunha das Meigas Montañeiras, socias do club encárganse de organizar a actividade para celebrar o Día Internacional da muller, este ano as encargadas son Mar e Marga.

Ademais, todos aqueles interesados poderan pernoctar no Refuxio do club en Manzaneda a noite do sábado.

Inscripción: Data límite para a inscripción:

• Martes 6 de marzo mediante o correo [email protected]
  • Mércores 7 de marzo no local do club ou por teléfono en horario de apertura

Importante: Se te inscribes por correo solicitase informar de se estás disposta/o a levar vehículo propio, prazas e cidade de saída, así como se se precisa material.

Saída(lugar, hora…): Dende as escaleiras do edificio politécnico do Campus de Ourense ás 09:00 horas. Dende ahí organizaranse os vehículos para saír cara o comezo da ruta.

Desprazamento: O desprazamento realizarase en coches particulares.

Material recomendado: Roupa e calzado axeitado, gafas de sol, manta térmica, frontal, comida e auga.

Os que desexen pernoctar no refuxio tamén saco de durmir e comida para a cea e para o domingo.

Ruta do río Edo

Ruta do Rio Edo

• horario6h’
  • desnivel de subida562 m
  • desnivel de baixada562 m
  • distancia horizontal17 km
  • tipo de percorridoCircular
  • severidade do medio natural2
  • orientacion no itinerario2
  • dificultade no desprazamento2
  • cantidade de esforzo necesario3

Condicións en Tres estacións, tempos estimados segundo criterio MIDE, sen paradas.

Calculado sobre datos de 2017.

A andaina levarános polo maravilloso souto da parroquia de Poboeiros, polas ribeiras do río Edo cos seus muíños e asimesmo ao carón de monumentos testumuñas do medievo como son os mosteiros de San Paio de Abeleda e San Xoán de Camba, sen esquecer o impoñente castelo no centro urbano de Castro Caldelas.