Hosting por Logo dinahosting

Raquetada no Macizo de Trevinca 8 febreiro

Data: 8 Febreiro
Categorías: ,

Raquetada coa sección de veteranos para ascender o Vizcodillo…

Inscripción

As prazas para participar na actividade son limitadas cubríndose por riguroso orde de inscripción e/ou confirmación.

Data límite para a inscripción:

• Martes 04 de Febreiro mediante formulario web
  • Mércores 05 de Febreiro no local do club ou por teléfono en horario de apertura

Realizar inscripción online

Actividade programada pola sección de veteranos do Club Alpino para ascender o Vizcodillo (2127 m.) no macizo de Trevinca con raquetas.

Descripción xeral:
Raquetada no macizo de Trevinca-Serra da Cabrera coa ascensión o Vizcodillo (2121m) dende o Alto do Peñon

Información útil
Comezo
Sábado 8: Alto do Peñón

Transporte:
O día 8 ás 09:00h no Politécnico do campus nas Lagoas.

Organizaremos o transporte en coches particulares no lugar de quedada.  (Indicar
na folla de inscrición se dispón de coche,  e número de prazas que pode compartir).
Material:
Os participantes deben contar con raquetas de neve (o clube ten un número limitado deste material que podedes solicitar, serán reservados por rigorosa orde de inscrición).

Material xeral recomendado: botas  semirríxidas,roupa de abrigo e impermeable para condicións invernais, luvas, protección solar, lentes de sol,mochila de 20-30L, cantimplora ou bolsa tipo camel, comida de ataque para pasar o día,frontal, polainas e raqueta

O presente percorrido é unha proposta dun socio ou socia á cal se suman todos aqueles socios e socias que desexen realizalo, baixo a propia responsabilidade de cada un/unha dos/das participantes, sendo imprescindible dispoñer de seguro individual de accidentes. O club tan so facilita a organización do desprazamento e a difusión da actividade. Polo tanto non existe guía de montaña a cargo da actividade, nin se percibe cantidade algunha por tal concepto.