Hosting por Logo dinahosting

Rocódromo tempada 2021-2022 (01/10/2021-31/05/2022)

Comeza: 1 Outubro
Finaliza: 31 Maio

Rocódromo tempada 2021-2022 (01/10/2021-31/05/2022) Como todos os anos retomamos a clásica actividade do club no rocódromo. Esta actividade permite un uso do rocódomo conxuntamente tanto ós que xa levan tempo escalando como aos que están comezando. Horario: O horario de uso do Pavillón dos Remedios : Luns      : 9:00-16:00 / 20:00-23:00 Martes   :…

Inscripción

As prazas para participar na actividade son limitadas cubríndose por riguroso orde de inscripción e/ou confirmación.

Data límite para a inscripción:

• Domingo 15 de Maio mediante formulario web

Realizar inscripción online

Rocódromo tempada 2021-2022 (01/10/2021-31/05/2022)

Horario:

O horario de uso do Pavillón dos Remedios :
Luns      : 9:00-16:00 / 20:00-23:00
Martes   : 9:00-16:00 / 21:30-23:00
Mércores: 9:00-11:00 / 12:30-16:00
Xoves     : 9:00-16:00 / 20:00-23:00
Venres    : 9:00-16:00 / 21:30-23:00

* con material propio, excepto os luns de 20.00 a 22:00 horas  e os venres de 11:30 a 13:00  nos que estará disponible o material propio do Club ( o horario con material do club poderá ir cambiando e se irá notificando no grupo que se cree para informar sobre as novidadades do  rocódromo)

* os horarios de tarde serán compartidos con Asesou

Lembra que para facer uso do rocódromo deberás facer a inscrición previa e adxuntar  o ANEXO II modelo declaración responsable e aceptación de condicións de participación e de información sobre a COVID-19 na volta aos adestrementos e competicións deportistas.

ANEXO II MODELO DECLARACIÓN RESPONSABLE E ACEPTACIÓN DE CONDICIÓNS DE PARTICIPACIÓN E DE

Requisitos para participar:
Ser socio/socia do clube e estar en posesión de licencia federativa vixente para esta actividade e ter pagado o abono, mínimo mensual, de acceso o Pavillón dos Remedios( o abono diario non o teñen operativo)

Prezo:A actividade é gratuíta.

Prazas limitadas

Na seguinte ligazón atoparás as Normas de uso da instalación no horario do Club Alpino Ourensán ; .Normas uso rocódromo 2021

Debido o aforo limitado do Pavillón, é obrigatorio anotarse con antelación xa que temos que pasarlles o listado de participantes e as declaracións Covid.
En todo momento haberá que cumprir co protocolo FISIOCOVID TÁBOA-II-ESCALADA_PROTOCOLO_FISICOVID

A inscrición non será válida se no momento de facela non se cumpren os requisitos de [email protected] e [email protected].

*AVISO IMORTANTE:Pola situación actual na que nos atopamos, as actividades poderán ser modificadas ou canceladas dun día para outro.

O número de participantes poderá verse modificado por cambios na normativa Covid da zona onde se vaia a realizar a actividade, nese caso, respectarase en todo monento a orde de inscrición.
Agradecemos a vosa comprensión

O presente percorrido é unha proposta dun socio ou socia á cal se suman todos aqueles socios e socias que desexen realizalo, baixo a propia responsabilidade de cada un/unha dos/das participantes, sendo imprescindible dispoñer de seguro individual de accidentes. O club tan so facilita a organización do desprazamento e a difusión da actividade. Polo tanto non existe guía de montaña a cargo da actividade, nin se percibe cantidade algunha por tal concepto.