Semana Branca

Comeza: 18 Febreiro
Finaliza: 24 Febreiro

Entre o 18 e o 24 de febreiro de 2018 propoñemos unha semana de esquí na Estación de esquí de Cerler (Pirineo Aragonés).…

DATAS
Aloxamento 6 noites dende o domingo 18 ao sábado 24 de febreiro. Forfait 5 días entre o luns 19 e o venres 23.

ALOXAMENTO
Pernoctas en Bungalows ou apartamentos ainda por determinar pero sen réxime de media pensión

PREZO
Aloxamento 6 noites + forfait 5 días

• Aloxamento + forfait: Entre 250 e 300 €
  • Aluguer 5 días: + 45,50 €
  • Clases (tres horas diarias e cinco días):  + 110 €
  • Asistencia sanitaria 5 días: + 15 €

Outras opcións serán responsabilidade de cada participante.

O aluguer inclue esquís, botas e bastóns.

Ás prazas son limitadas.

Inscripcións ata o 17 de xaneiro. Apúntate en [email protected], ao inscribirse será preciso facer un ingreso de 125 € para realizar a reserva que serán descontados posteriormente.