Sendeirismo en Manzaneda

Comeza: 12 Xaneiro
Finaliza: 13 Xaneiro

Actividade de sendeirismo pola zona de Manzaneda, con posibilidade de durmir no refuxio de Manzaneda todos aqueles que o dexexen.

Data límite para a inscripción:

• Martes 8 de xaneiro mediante o correo [email protected]
  • Mércores 9 de xneiro no local do club ou por teléfono en horario de apertura

Importante: Se te inscribes por correo solicitase informar de se estás disposto/a a levar vehículo propio, prazas e cidade de saída, así como se se precisa material e que noites precisas aloxamento.

Información útil

Comezo(lugar, hora…): Ás 08:30 nas escaleiras do edificio politécnico do campus. Ver detalle.

Desprazamento: O desprazamento realizarase en coches particulares.

Material recomendado: Roupa e calzado axeitado, gafas de sol, manta térmica, frontal, comida e auga, saco de durmir para o refuxio.

Pernocta: No refuxio “Pena do Caldeiro”, de Manzaneda.Pódese cociñar no mesmo.

Foxo de Santa Cruz- Teixedo- Ferrería

• horario6h’
  • desnivel de subida593 m
  • desnivel de baixada593 m
  • distancia horizontal17 km
  • tipo de percorridoCircular
  • severidade do medio natural2
  • orientacion no itinerario2
  • dificultade no desprazamento2
  • cantidade de esforzo necesario3

Condicións en Tres estacións, tempos estimados segundo criterio MIDE, sen paradas.

Calculado sobre datos de 2018.

Track da ruta https://es.wikiloc.com/rutas-senderismo/foxo-de-santa-cruz-teixedo-ferreria-31297792

Alto da Pa por Queixeliñas

• horario6h’
  • desnivel de subida985 m
  • desnivel de baixada985 m
  • distancia horizontal15 km
  • tipo de percorridoCircular
  • severidade do medio natural2
  • orientacion no itinerario2
  • dificultade no desprazamento2
  • cantidade de esforzo necesario3

Calculado sobre datos de 2018.

Track da ruta https://es.wikiloc.com/rutas-senderismo/alto-da-pa-por-queixelinas-16060410

O presente percorrido é unha proposta dun socio ou socia á cal se suman todos aqueles socios e socias que desexen realizalo, baixo a propia responsabilidade de cada un/unha dos/das participantes, sendo imprescindible dispoñer de seguro individual de accidentes. O club tan so facilita a organización do desprazamento e a difusión da actividade. Polo tanto non existe guía de montaña a cargo da actividade, nin se percibe cantidade algunha por tal concepto.