Sendeiro ecolóxico do Peilán : 12 outubro

Data: 12 Outubro

SENDEIRISMO: SENDEIRO ECOLÓXICO DO PEILÁN De interese cultural( Muiños, antiga fábrica de papel e pontes sobre o río) e paisaxístico (paisaxe río Arenteiro, Poza do Peilán e fervenza do Peilán). Neste denominado Sendeiro Ecolóxico do Peilán poderemos ver restos dunha gran fábrica de papel á beira do río e diferentes infraestructuras relacionadas coa industria: canles,…

• Ata o Luns 10 de Outubro podes inscribirte no local do club ou por teléfono en horario de apertura

SENDEIRISMO: SENDEIRO ECOLÓXICO DO PEILÁN

Neste denominado Sendeiro Ecolóxico do Peilán poderemos ver restos dunha gran
canles, pontes e presas ademáis de mostras do patrimonio etnográfico como os muiños fariñeiros.

A antiga fábrica de papel de Lousado, é una gran construcción que aproveitou un pazo e que contaba con todas as infraestructuras para a producción, aproveitando a auga do río Arenteiro, que incluso a utilizaba para facer electricidade.

O derradeiro dono legou a fábrica no ano 2008 ó Concellode Piñor coa esperanza de
crear e albergar instalación para un centro de discapacitados………e segue esperando.

Puntos de interese:

Canle de auga
Canle que se atopa protexido por barandillas de madeira , recollía a auga da Poza do
Peilán.
Mirador de A Fervenza do Peilán
Presa de O Peilán
A presa que retén as augas do río Arenteiro forma a chamada Poza do Peilán, gran presa de mampostería e sillares construida para o desvío da auga hacia a canle abastecía á fábrica de papel de Lousado.
Muiños de O Peilán
Conxunto de catro muiños de auga escalonados, algún rehabilitado.
No percorrido tamén atoparemos carballeiras, fontes, lavadeiros e calzadas empedradas.

Información útil
Comezo :10:30 na capela da Peregrina no pobo de Arenteiro, Piñor de Cea, Ourense.

Transporte:Medios propios. .
Material recomendado:Roupa axeitada á actividade: botas, algo de abrigo e comida e auga para pasar o día

Requisitos para participar:Ser socio do clube e estar en posesión de licencia federativa vixente para esta actividade

Información técnica

Información MIDE e track/wikiloc

https://es.wikiloc.com/rutas-senderismo/ruta-sendeiro-ecoloxico-de-peilan-pinor- ourense-63169833#comments

Prezo:A actividade é gratuíta.

Prazas limitadas(Requirirase un mínimo de 5 participantes para que a actividade se leve a cabo)

A inscrición non será válida se no momento de facela non se cumpren os requisitos de soci@ e federad@