Travesía con vivac Macizo Occidental Picos (24-25 de setembro) 2022

Comeza: 24 Setembro
Finaliza: 25 Setembro

Descripción xeral Actividade que pretende percorrer o corazón do Macizo Occidental de Picos de Europa, en autonomía e alcanzar algún dos seus cumes máis senlleiros a Torre Santa de Castilla, pola vía do Ojal (III+). Vivaquearase no Jou Santu, regresando a Pan de Carmen atravesando a Forcadona e retornando polo Hou las Pozas e o…

• Ata o Mércores 21 de Setembro podes inscribirte no local do club ou por teléfono en horario de apertura

Descripción xeral

Actividade que pretende percorrer o corazón do Macizo Occidental de Picos de Europa, en autonomía e alcanzar algún dos seus cumes máis senlleiros a Torre Santa de Castilla, pola vía do Ojal (III+). Vivaquearase no Jou Santu, regresando a Pan de Carmen atravesando a Forcadona e retornando polo Hou las Pozas e o Mosquil de Cebolleda. Posible ascensión a Torrezuela según horario.

Información útil

Comezo (lugar, hora…): Pan de Carmen

Coches particulares

Pernocta

Pódese durmir nos parkings habilitados para furgonetas existentes en Covadonga, xusto antes de empezala estrada de subida ós lagos. Só se pode subir ós Lagos dende Covadonga en vehículos particulares, despois das 21:00h e ata as 8:00h. En Pan de Carmen a normativa do Parque non permite a pernocta. Tamén, o que queira, pode subir a dormir ó refuxio de Vegarredonda (http://www.refugiovegarredonda.com/haz-tu-reserva

Xa dentro do macizo vivaquearase no Jou Santo.

Material

Material técnico: casco, arnés, descensor (tipo Reverso ou ATC), cordino para nós bloqueantes, mosquetóns de seguro, cabo de ancoraxe. (Todo o material técnico deberá estar homologado e en bo uso). Corda e algún friend mediano (según o número de participantes axustaranse as cordadas).

Material xeral recomendado: botas ou zapatillas de trekking, prendas de abrigo, protección solar, mochila de 30-40L, cantimplora ou bolsa tipo camel (recomendable 2 L), barritas ou comida de ataque, alimentos para o vivac, fornelo (pola falta de auga na zoa é probable que teñamos que derreter neve para ter auga), frontal, saco de durmir, funda de vivac, esterilla, botiquín.

Requisitos para participar

Atoparse en boa condición física. No caso de querer ascendela Peña Santa, ter feito algún “coñece a escalada” e participar nas actividades de Compromiso Alpino. Saber encordarse e rapelar, escalar de segundo de corda mínimo 6a ou de primeiro de corda V.

Horario previsto

Distancia

Desnivel (+)

Desnivel (-)

Día 1: ata o punto de vivac, dende Pan de Carmen 4 horas e 4-5h subir e baixar do Torre Santa.

Día 2: entre 4-5 h.

Día1: 7-8 Km (aprox) dende Pan de Carmen.

Día 2: 9 Km (aprox) ata Pan de Carmen

Día1: dende Pan de Carmen: 1000 m (ata o vivac) e 1400 m (ata o cume do Peña Santa).

Día 2: 200m ata A Forcadona (2302 m).

Día 1: 400m descenso do cume de Peña Santa ata o vivac.

Día 2: 1200 m dende a Forcadona ata Pan de Carmen

Información técnica

Actividade de montaña

DIA 1

Descripción da actividade a realizar

Nesta ocasión ascenderemos ó corazón do macizo Occidental polo collado de Gamonal que faranos pasar polo Refuxio de Vegarredonda, a Llampa Cimera e seguindo en direción ó collado da Fragua e as Barrastrosas, alcanzando o corazón do macizo Occidental o Hou Santu, donde vivaquearemos. Subirase a Peña Santa pola vía do Ojal. Primera ascensión: Jose María Boada y Bonifacio Sadia: “El Diablo de la Peña” en 1930. Dificultad: AD o AD- (máx III/III+). Según o número de participantes poderanse facer cordadas para ascender en ensamble.

DIA 2

Descripción da actividade a realizar

Regresaremos do Jou Santu polo paso da Forcadona, realizando unha circular polo Hou as Pozas e enlazando a Llampa Cimera, pola que subimos o día anterior, polo Mosquil de Cebolleda. Según horario pódese plantexala ascensión da Torrezuela, pola súa normal da cresta sureste (F).

Info:

Miguel Ángel Adrados. 1997. Ascensiones a las cumbres principales y 20 travesías selectas. 2ª edición.

Requisitos para participar:
Ser socio/socia do clube e estar en posesión de licencia federativa vixente para esta actividade

Prezo:A actividade é gratuíta.

Prazas limitadas(Requirirase un mínimo de 5 participantes para que a actividade se leve a cabo)

A inscrición non será válida se no momento de facela non se cumpren os requisitos de soci@ e federad@

Coordinador: Manuel Veiga

Contacto: [email protected]