Travesía invernal combinada. Raquetas + esquí de montaña

Data: 10 Marzo
Categorías: ,

Inscripción

As prazas para participar na actividade son limitadas cubríndose por riguroso orde de inscripción e/ou confirmación.

Data límite para a inscripción:

• Martes 05 de Marzo mediante formulario web ou correo [email protected]
  • Mércores 06 de Marzo no local do club ou por teléfono en horario de apertura

Importante: Se te inscribes por correo solicitase informar de se estás disposto/a a levar vehículo propio, prazas e cidade de saída, así como se se precisa material e que noites precisas aloxamento.

Realizar inscripción online

Unha actividade organizada pola sección de veteranos pola zona de Trevinca (Parque natural de Sanabria) en raquetas ou esquí de montaña, pero na que iremos xuntos.

Información útil

Comezo(lugar, hora…): Ás 08:30 nas escaleiras do edificio politécnico do campus. Ver detalle.

Desprazamento: O desprazamento realizarase en coches particulares.

Material recomendado: Roupa e calzado axeitado, gafas de sol, manta térmica, frontal, comida e auga. Material de esquí de travesía ou raquetas en función de cada un. Piolet e crampóns.

Información

Segundo a climatoloxía e neve hai dúas opcións. Sair da Lagoa dos Peces cara La Plana e o Pico Vidulante (2053m) volvendo pola lagoa das Yeguas. Outra opción será dirixirnos cara o alto do Peñón para dirixirnos ao vizcodillo (2127m) volvendo á lagoa dos Peces. Serán uns 16 – 18 quilómetros e uns 400-600 metros de desnivel positivo en función do percorrido que finalmente se decida.

O presente percorrido é unha proposta dun socio ou socia á cal se suman todos aqueles socios e socias que desexen realizalo, baixo a propia responsabilidade de cada un/unha dos/das participantes, sendo imprescindible dispoñer de seguro individual de accidentes. O club tan so facilita a organización do desprazamento e a difusión da actividade. Polo tanto non existe guía de montaña a cargo da actividade, nin se percibe cantidade algunha por tal concepto.